Friday, I'm in love

Hej bloggen! Kände att jag tog ett nyårsuppehåll, men när man ligger hemma och myser ihjäl sig med en fin man är man inte så bloggsugen, om jag ska vara ärlig. Har dock kikat en del bloggar, när den fina mannen fick för sig att spela Call of Duty, så nu finns det massa fina bloggar i hans historik som hans coola killkompisar kan se och sedan skratta åt honom, hehe.

Längtar tills mina bilder kommer så att jag får sätta in dom i min fina bok jag köpt! Bara så ni vet.

Annars råkade jag springa på två tröjor när jag och Linnéa var inne i stan, och nyss, när jag och mamma skulle köpa present till min moster som fyller år idag, så sprang jag på en klänning, (som jag i och för sig kollat på innan, men ändå) hehe. Mammas kommentar till det hela var att vi skulle skynda oss hem så att jag inte råkar springa på något mer...

Nyår var mysigt, lugnt och skönt. Det är så överskattat.. Särskilt när man inte är festtaggad för fem öre.

Resten av lovet tänker jag hålla ungefär lika många knop som jag gjort hittills, det vill säga, inte många alls. Jag ska i alla fall göra mitt bästa!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0