2010, del IIII


I Augusti cyklade jag och mina brudar till Varberg och tältade. Det tog aplång tid att cykla dit, det ösregnade hela vägen, det tog minst lika lång tid att cykla hem och det regnade ända från Väröbacka, men annars var det hur kul som helst.
Glömde ta med i Juli att jag klippte av mitt hår, men såg att det var den 30onde så den bilden förtjänade att vara med här. Jag var asnöjd och saknar det nästan lite.
Jag och Linnéa gick på Anna och Mathildas fest på Kumla. Det tog oss 45 min att gå hem, när det i vanliga fall tar 10.
Jag och LP var även en del hos Bükk, därav de festliga bilderna på oss.
I Augusti började väl skolan igen, vill jag minnas. Det var nog okej, dock kändes det konstigt att inte vara yngst längre. Det kommer kännas ännu mer konstigt att vara äldst..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0