2010, del I


I januari så var inte fotoglädjen på topp. Jag hade dock hemläxa som jag desperat försökte få till. Därav bilden på den söta blomman. Elin, jag och Rasmus hade också hemläxa som jag och Elin löste galant med x-antal ballonger och vatten i olika aggregationsformer.
Jag upptäckte glädjen med cambilder i långt hår och en mysig tröja. Runo gjorde konst utanför mitt fönster i snön.

I februari fick jag och LP för oss att det var coolt att fota mot min nya vägg, och faktum är att det var riktigt coolt. Jag tog en sväng till alperna, Österrike för att vara med exakt. Där gottade jag mig i galna backar, solsken och mat.
Vi snaggade min brors hår för första gången, och det snöade nått så fruktansvärt.
När vi kom hem från alperna så fick vi parkera nedanför uppfarten och skotta i flera timmar för att ens komma upp.

I mars ägde jag, ett tag. Älskar bilden på mina fötter. Jag pluggade massor, läste på franska till och med. Jag och Emil posade en nedrans massa i camen, och min stackars älskade telefon gav upp. Lägg märke till min sexiga man som jag har som bakgrund. (Depp för er som behöver glasses)

I april var jag tuffare än någonsin med glasögon, motorcykelscarf, och blondare hår. Vi välkomnade sommaren (vi ville verkligen ha sommar i alla fall) med årets första korvgrillning på min altan. Jag var med Tilda i stallet och insåg hur mycket jag saknar det. Jag och två snygga b-rudar hängde på fest i Kållered, som var riktigt kul faktiskt. Två andra b-rudar hängde hos mig och gjorde ansiktsmask, det var inte heller helt fel. Vädret blev bättre och bättre och jag tror faktiskt att jag mådde rätt bra.

To be continued..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0