To Beda.

Hallou.
Kass update, I know.

Tog mitt pick och pack och drog till mormor, det är lugnt och skönt här. Fick precis igång hennes internet. Tro det eller ej, men det är skönt utan dator. Har ju min lilla i skolan som jag pillar på ibland, och ipoden i skolan så jag hänger med på facebook, hehe, men annars är det skönt.

I skolan händer ingenting, vi hänger, längtar till vecka 10, påsklov och sommarlov. Är bara så less på allt nu va. VÅR TACK.

Älskar Axel me. Typ hur mycket som helst. Det är fint är vara kär. Fast lite jobbigt också, när ens älskade inte jämt är bredvid, som man ju önskar.

Min blogg är oerhört underhållande för tillfället känner jag. Innehållsrik, bildrik framförallt, osv. Fast å andra sidan är det just så jag är just nu. Tråkig, trött, enformig och lam liksom.

Ska fortsätta mitt och mormors zappande mellan Let's Dance och På Spåret en fredag som denna. Pussis vänner.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv. Det får du allt göra! :)

just nu tränar damlaget och utvecklingslaget tsm, så det är i stort sätt de vanliga tjejerna som du spelade innan med tror jag ;)

Kram

2011-02-26 @ 10:49:31
URL: http://ebbalovisablomen.blogg.se/
Postat av: Josefin

Haha, det verkar nästan som du är lite dragen.

2011-02-26 @ 15:54:56
URL: http://Josefinatthedisco.wordpress.se
Postat av: k

gulledig, puss

2011-02-26 @ 17:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0