Bortglömda, men inte oomtyckta.

Hej alla fans. (Mest Nettan då)

Glömde helt av, mitt i allt kaos, att berätta för er att jag tagit mitt pick och pack och åkt till fjällen, om än lite ofrivilligt. Det är -15 grader ute, så jag har inte ens bemödat mig med att försöka gå ut idag, jag frös tillräckligt igår.

Vi håller till i Tandådalen, men också Hundfjället, vad jag förstått. Själv är det första gången jag åker såhär långt förbi Lindvallen som vanligtvis är våran destination.

Trodde att det skulle vara skönt att komma bort, men nu vill jag mest hem. Hur mår jag inte? Bra. 
Min man är långt bort, och jag saknar honom.

Vad är förresten grejen med Alla Hjärtans Dag undrar jag? Det är bara nån dum ursäkt för att få oss att konsumera lite mer. Visa varandra uppskattning borde man göra varje dag, inte en gång om året.

Det var nog allt. Hör kanske av mig igen, om jag får igång internet en gång till. (Det tog minst en kvart denna gången) Puss!

Kommentarer
Postat av: nettan

tack min sötaste Linn, vill ha mer, mer........

2011-02-17 @ 10:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0