Bildbomb - Julafton

Haha, här är då min jul i bilder. Kan inte sluta skratta åt hur bildsköna alla i min släkt är!

Det började med en sväng förbi kyrkogården!




Vi fortsatte till mormor, där Emil var lika söt som vanligt.

Och han trivdes mellan sina favoritkusiner.






Tomten kom med trisslotter till allihop! Frida gav bort sin vinstlott till Nisse och själv vann jag 25 kr!

Det gick inte så bra för Simon när vi spelade spel. När vi andra låg på 10 poäng hade han fortfarande -3.



Här kommer då x antal försök till ett bra gruppfoto. Det här är nog det bästa av dom...









Julens roligaste bild, helt klart! Skrattar så jag får ont i magen varje gång jag ser den.

Och det var denna julen. Hoppas att alla hade en jättefin dag och fick många fina paket och umgicks med sina när och kära och åt mycket mat och allt annat man ska göra på en julafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0