Skolstart osv.

Hej bloggen!

Skolan har börjat. Har gått två dagar, och det äger brutalt. Mitt schema ska vi inte ens snacka om. En lektion på torsdagar, en på fredagar och en på måndagar, var tredje måndag, annars två. Förstår inte riktigt hur jag kan ha så lite lektioner, men jag klagar inte!
Fick ett överskåp också. Hade seriöst avlidit om jag fick ett underskåp.. Så, kort sagt, detta skolåret ser ut att bli hur bra som helst.

Gick förbi Bikbok häromdagen och såg att dom har fått in mina favoritbyxor igen. Ett par tighta svarta jeans med hög midja. Blev överlycklig, gick in och satte över pengar för att köpa dom dagen efter.
Fick seriöst panik när inte ett enda av paren passade. Storlekarna bråkade verkligen med mig, så jag gav upp, trodde att jag blivit fet och gick hem.

Ställde mig på vågen i morse, insåg att jag inte alls blivit fet och gick dit idag igen för att hitta ett par som passade. X-antal minuter senare kommer en väldigt nöjd tjej ut från Bikbok med nya jeans och en fräck tröja man fick på köpet!




Kommentarer
Postat av: jossssss

älskar den tröjan asså!

2011-08-18 @ 20:11:08
URL: http://josefinatthedisco.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0