På återseende, sommarn.

Tror att jag välkomnade hösten idag, innerst inne. Längtar efter mina höstskor. Drog på mig raggsockorna. Lär väl bli ett par långbyxor när jag ska kolla på Simons match sedan också, trots att man egentligen inte vill.

Sommarlovet är snart slut-ångesten har inte riktigt infunnit sig heller. Är det såhär kan man lika gärna gå i skolan är min åsikt. Sommarlov är båt, fint väder, sol och bad. Inte 15 grader regn och rusk. Eller så är det det som är svensk sommar...

Nä, nu tänkte jag hoppa i ett par långbyxor, sätta mig på cykeln med Ica som första anhalt (chokladsuget är inte att leka med just nu) och IP och fotboll som andra. Vi hörs kompisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0