Note to self

Måla inte med glittrigt nagellack framöver. Det tar ju bara en halvtimme och åtskilliga pads att ta bort.

Har legat på altanen och lapat sol idag. Duschat, rakat benen, fönat håret, fixat naglarna, klippt tånaglarna, tagit ögonbrynen (som jag förövrigt satt på tillväxt, det går sådär..). Rena rama spat! Skönt, det behövdes.

Planen för ikväll ser ut som följande: lite bilkörning till Kungsbacka och därefter ska jag kika på herrarna när dom möter KIF på Tingberget. Fotboll helt enkelt. Lite svettiga män ju aldrig fel menar jag.

Upptäckte att mitt hår har blivit jättelångt och jätteblondt också! Jag har väl inte direkt klassat mig själv som blondin, men det ser jag ju nu att det är jag verkligen.. Hm.



Lapat sol som sagt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0