iPhone bilder

Det här har jag gjort på sistone:

Kollat på Jonte när han spelade match, men var bänkad på grund av sin fot. Han såg ensam ut.

Kollat på fotboll (igen, typ det enda jag gjort) med Alice. Hon tyckte det var varmt.

Skrattat åt en liten tjej som drog i Alices koppel.

Torkat mig om munnen med femhundralappar.

Ätit god mat!

Sett en gullig sko hänga i en buske.

Sett på Disneyfilmer och ätit godis hos Johan!

Gått hem i månsken.

Ätit en flinga som såg ut som ett hjärta (eller en tupp som Jesper sa...)

Fotat vatten med Emil!

Bakat havreflarn med Emil, som tyckte det såg ut som bajshögar innan dom blev platta...

Vart hemma hos Rasmus och hälsat på hans sköldpadda som alla önskar livet ur.

Kännt mig hotad från mitt skåps förre ägare som vet vart jag bor?

Vart ute och gått med världens absolut bästa i alla kategorier, och insett att Åsa är fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0