Augusti-onsdag

Haha, bra av mig att jag missat typ 10 kommentarer för att jag inte vart inloggad på bloggen på så länge.. Bra där!
Så, what's up?
Tog min första körlektion, sa jag det? Nu känns körkortet helt plötsligt mycket närmre, så himla skönt ska det bli att få det avklarat. Tänk att få köra bil själv liksom, sån fruktansvärd frihet.

Var hos farmor en sväng idag och tog ett dopp i hennes lilla jacuzzi/bubbelpool. Inte helt fel med 35 grader i vattnet när det regnar och är 15 i luften. Vad hände med sommaren? Allvarligt talat..
I och för sig, när jag tänker efter hade det kanske varit lite skönt med höst? Få dra på mig min gosiga halsduk, mina kängor, mina nya skor, mina favoritjeans, min snygga jacka och bara mysa inomhus med lite film och tända ljus. Hösten är ju egentligen en favorit från min sida. Bara det att höst från augusti till november känns lite over kill, det är lite länge liksom.

Jag önskar så att alla bara kunde sköta sig själva. Om jag vet vart jag står och vad jag gör, räcker inte det då?


Kommentarer
Postat av: Maria - med bebis i magen ☆

roligt med körlektion :)

2011-08-11 @ 09:02:21
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0