Nöjd tjej

Tänkte bara kika in, säga hej och skryta lite:

Jag var bättre än både Axel och Linus på högskoleprovet! Ha, känn på den va. Slagen av en jävla brud. Ägda!

Annars äger inte mitt stundande fysikprov.. Det gör däremot min man, min bästis, vädret, alla partyn och påsklovet om två veckor. Har lite ångest i och med att jag har 1/4 av mitt studiebidrag kvar, och det har gått 5 dagar sedan vi fick det, men jag överlever nog ska ni se. Har ju trots allt ett jättefint nytt halsband, ett örhänge från Creations By Hannah och en skitsnygg väska att le åt.

Längtar tills jag ska flytta upp också, bara så ni vet. Det här blir nog bra ska ni se.

Så nöjd! Puss

Kommentarer
Postat av: k

gryyyyyyyyyyymt jö!

2011-04-04 @ 18:21:12
Postat av: josefin

linn jag ar stolt over dig!!!!!!!!!!! FYFAN VAD BRA!

2011-04-09 @ 23:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0