Högskoleprovet, here I come

Jag hjälpte mamma med att baka två kladdkakor förut. Jag är trött på att baka nu kan jag meddela.
Har cyklat ner till godisaffären med Emil också. Det är sjukt hur dålig kondis jag har skaffat mig också. Det blir nog bra, efter en stund eller två.

Ska skriva högskoleprovet imorgon så nu ska jag ställa mig och göra pastasallad som jag kan ha till lunch. Rena rama hemmafrun har jag blivit.

Som sagt, ska skriva högskoleprovet imorgon, och det tar ju hela dagen, och sedan är det direkt hem, sova lite, och sedan är det fest som gäller, så imorgon lär det bli dåligt med update. Tänkte bara förvarna er liksom.

Men nu får jag nog röra på påkarna om jag ska hinna bli klar i någorlunda tid för att hinna se en film med Emil också som jag lovat.. Puss!

Kommentarer
Postat av: Jenniferer

Var det svårt? :O

2011-04-03 @ 20:41:14
URL: http://www.jenniferellinor.bloggs.e

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0