Helvetes jävla fysik

Hej bloggen.
Då var fysikprovet gjort. Hur svårt var det? Svårare än svårast. Jag har aldrig lämnat in ett prov med så få obesvarade uppgifter. Men som sagt, nu är det gjort i alla fall.

Teatern igår var jätterolig, om än var det lite för mycket vuxenhumor. Ni vet, vuxna som skrattar hysterisk så fort någonting handlar lite om sex. Min man är bäst också.

Tog en lååång dusch när jag kom hem, gick ut och la mig på altanen och tror minsann att jag somnade. Nu är klockan halv fyra och jag undrar verkligen vart mina bröder har tagit vägen, jag vill ju ha bärhjälp upp på mitt rum...
Jaja, får väl lösa så mycket jag kan på egen hand.

Imorgon är det fredag, vilket (som vanligt nu för tiden?) betyder fest för hela slanten. Skyndar mig hem efter skolan, byter om, åker till Josefin för lite förfest och mat med fint folk, sedan kör vi. Med andra ord, ingen uppdatering här inte. Ska försöka använda min kamera kanske? Får se hur det blir med den saken.

Nu: Flytt! Ciao

Kommentarer
Postat av: ewelina

fin blogg :D

2011-04-15 @ 18:55:41
URL: http://hundratjugofyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0