Söndag

Hej bloggen! Vet att det var tre dagar sedan jag bloggade och att ni måste vara helt förtvivlade och trott att jag gått och dött, men om det ändå vore så väl.

Jag har bara umgåtts lite med min man och även min bästa vän. Var på lite middag/dans/skratt hos Annie igår, mycket mycket trevligt. När jag skulle cykla hem tvinga två fyllon (Benni och Wictor, inga riktiga fyllon, ehe) mig att komma och möta dom så jag höll på att frysa benen av mig. Det var minusgrader ute igår, dags för mössa och tjockjacka?

Annars har jag haft världens lugnaste helg utan någon hemma typ. Hur skönt som helst. Ska vara med min mormor idag och hjälpa henne lite med hennes dator, samt plugga Företagsekonomi.

Ciao sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0