När man får blogga om bajs tar man chansen

Hallo!

Jag överlevde vårdcentral-besöket, trots att min mamma dillar.

Tydligen kan jag ha haft en infektion som fortfarande är kvar, alternativt triggat igång magkatarr. Värt. Det tog typ en kvart för en tant att få ut något blod ur mitt finger och så ska jag strax gå och bajsa på en pinne, typ. Kommer kännas jätteäckligt och dumt, men vad gör man inte.

Ska jobba senare också. Jättetaggad, inte. Men pengar är bra. Förstår typ först nu hur lyckligt lottad jag är som har ett jobb..

Som sagt, ska gå och bajsa. Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha en bra bajs

pöss

2010-10-19 @ 15:15:08
Postat av: k

alltså det där skulle vara från mig,

fast jag ångrar det lite nu. men ändå

2010-10-19 @ 18:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0