Mycket snack, lite verkstad

Nä, det blir inte mycket gjort på det här stället alltså. Fan. Jag är helt ledig och har jättelite att plugga, det hade ju vart så skönt att få gjort det jag har att göra då så att jag inte har någonting alls sen, right? Pluggar jag? Nej..

Jag var ute och gick, somnade nästan på berget i solen för att det var så skönt. Jag har städat lite, bloggat, facebookat, redigerat bilder (!), ätit och pillat lite med mitt och Linus Företagsekonomiarbete i och för sig. Men jag behöver göra matte och engelska också.

Nu ska jag få med min bror till Ica. Han har förresten slutat skolan nu, halv ett, vad är det liksom? Jag vill också gå i fyran. Som sagt, Ica, here I come. Sedan ska jag duscha och äta och sen - off to work!

(Lär väl bli ett inlägg till sedan, istället för plugg..)

Puss vänner!



Står här i min nya röda fleecetröja som är jättegosig!

Har verkligen stått med mina ögonbryn i typ tusen år.. Det blir aldrig riktigt bra..

Tur att jag har snygga örhängen i alla fall!

Och att jag får gröna ögon av röda kläder, hehe! PUSS

Kommentarer
Postat av: julia

ÅH VAD FINT!

du ser så vuxen ut. pussisaaarrr

2010-10-14 @ 15:57:09
URL: http://juliajosefinkraaij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0