Hej träningsvärk!

Vi hade boxning och gym på gympan idag. Jag kommer nog kunna lyfta så mycket som min telefon några dagar framöver.. Känns verkligen jättebra. Det såg ut som att jag skrev med vänster lektionen efter, mycket snyggt!

Annars hade vi helt plötsligt inte så mycket att göra i skolan.
Ska ändå få fixat lite smågrejer idag:
- Maila min chef
- Gör klart svenskan
- Gör klart engelskan
- Ladda upp och beställ hem nya bilder
- Skriv in alla franska glosor på glosboken.se

Sen borde jag fixa fram 150 kr och lämna till Elin för NV-festen, gah. Så galet kommer det bli. Ser verkligen fram emot det. Så det så. Snart fyller jag år också, det blir fint. Nu ska jag lyssna på Håkan och göra lite nytta. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0