En helt vanlig torsdag

Godmorgon bloggen!

Idag bestämde jag mig för att vara ledig, det äger. Jag har egentligen bara två lektioner idag, om jag inte går på språkstudietiden, och en av dom var inställd, plus att jag ska jobba halv fem, så jag kände att det var väldigt ovärt att åka till skolan.

Ska nu därför ta tag i mig själv och få något gjort, men jag börjar med att gå ut en sväng i det fina vädret! Slår vad om att jag kommer ångra mig när jag kommer utanför dörren för att det är så fruktansvärt kallt, men jag överlever nog. Jag har ju, till skillnad från ideal-brudarna, lite underhudsfett så att jag överlever den hårda vintern här uppe på norra delen av jordklotet!

Ciao!

PS. Simon åkte till Frankrike i morse med klassen, mamma och Runo till Venedig, Åkesons är hemma i Kläppa och Emil är i skolan = Jag är själv hemma = LYCKLIG TJEJ! DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0