Dags-summering

Dagens plus:
- Jag har köpt ett par jeans!
- Dom var i storlek 27!!!!
- Höstens första chai-latte avverkad
- Företagsekonomiprovet gick bra
- Hittade ett par skitsnygga skor som jag kanske ska köpa!

Dagens minus:
- Jag har ont i magen
- Fick kämpa med middagen i en halvtimme
- Har ont i huvudet
- Pajade min tumnagel
- Det regnade spikar på mig när jag cyklade hem
- Idag är dagen innan imorgon, och imorgon ska jag till vårdcentralen..

Om jag ska var helt ärlig trodde jag minus-punkterna skulle ta överhanden totalt, men det visade sig att min dag inte vart så kass ändå..

Kommentarer
Postat av: k

hahaha, regnar spikar. jag dör

gulle. ses snart

2010-10-18 @ 19:31:22
Postat av: Jennifer

Fast det är ju fett värt det eftersom jag kan cykla och köpa pizza, godis och thai när jag känner för det, och speciellt om jag får sådana fina "grannar" ;)

2010-10-18 @ 19:36:03
URL: http://jenniferellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0