Bonjour!

Hej bloggen!
Här sitter jag och analyserar, som vanligt. Jag ska sluta med det, någon gång i alla fall.

Jag och Linnéa gick milen förut idag. Jag har frusit sedan dess. Sitter här med filt och tjocktröja, med datorn i knät, och ändå fryser jag.. Jag ska ta mig en varm dusch sen, bara jag får pluggat lite. Vi fick förlängd tid med svenskan så den ska bli klar idag, och så ska jag plugga inför franska-provet vi har på onsdag.

På torsdag åker mamma och Runo till Venedig. Jag vill också åka iväg, till något varmt place med god mat och trevliga människor. Ja, det hade inte varit fel. Det hade inte varit fel att vara rik och åka till Paris eller London och shoppa heller. Eller varför inte New York? Nä, nu får jag sluta sitta här och drömma, för nu ska det lyssnas på franska mina vänner!

Au revoir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0