Ah, fast nä..

Väääärt men språkstudietid? Nej, inte alls. Försov mig i morse också. Hade 20 min på mig att gå upp, göra i ordning mig, packa, äta osv. Jag hann, jag är bäst.

Orkar inte riktigt göra något nu känner jag, så jag sitter av tiden. Slutar om 12 min, helt okej. Ska sätta mig och skriva klart svenskan, springa bort till bilden och lämna min bild och pennan samt hämta ett papper, och sen börjar jag 12.20. Bara så ni vet och kan anteckna det liksom. Vad fan dillar jag om? Har inget kul att säga.

Sitter på skolans datorer så några snygga cambilder på mig kan ni inte få heller, attans.

Nu ska jag återgå till att snacka med min lillebrors kompisar på facebook. Hej peddo-Linn, hehe. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0