GAL1!!

HALLÅÅÅ, jag körde nästan på en älg förut när jag körde hem från sjöarn!!! Dog lite, pissade typ ner mig och skrek att det var en älg där samtidigt som jag hängde mig på bromsen, fy va hemskt.

Förövrigt var det bäst på sjöarn. Jag fick pluggat jättemycket, alla var jättesöta som vanligt, och det var kallt och is och snöhögar och bollar och skridskor och åh, jag älskar det.

Annars äger inte livet, alls, för tillfället. Vi har mycket i skolan, fast ändå inte. Jag är stressad, men vet inte varför. Jag får typ panikångest för ingenting, glömmer av att andas och får kramp i magen.

Är ledig imorgon i och för sig, det äger. Sedan funderar jag på att vara hemma på onsdag tills jag ska jobba också. Det blir nog så. Jag menar, hur värt är det att lyssna på massa snubbar som snackar om att man inte ska bruka droger, som om jag inte visste det redan? Nä, så får det bli, bestämmer vi här och nu.

Trots att jag mest velat ligga och gråta hela dagen idag känner jag mig märkligt upprymd efter mitt sjöarn-besök. Jag älskar fan det stället.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Amis

fin blogg =)

2010-11-22 @ 19:29:05
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0