Det roliga är snart över..

Haha, det är alltid lika roligt när man loggar in och läser ett litet fint inlägg av Linnéa.

I alla fall, jag är hemma från min man nu, och tydligen ska jag på tjejmiddag hos Linnéa ikväll. Det är lite halv-halloween-tema så jag får väl slänga ihop något, funderar på pirat, vad sägs?

Annars är det bara imorgon kvar på lovet, ångest? Jag ska i och för sig shoppa, äta och gå på opera med min mamma, så det blir väl en fin avslutning, men ändå? Det har gått lite för fort. Jag har sovit lite för lite och tyckt lite för mycket synd om mig själv tror jag.. Jaja, jag får ta igen det någon annan gång.

Igår stod vi ute i typ 20 min och väntade på en taxi. Jag hade för lite kläder på mig så nu snackar jag inte som man ska och min hals är lite svullen sådär på en höft. Min näsa rinner också, ovärt. Det var typ det jag hade att säga. Sån himla bra bloggare är jag!

Puss sålänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0