back in bussines

Nu när Linn den jäven åkt till acke packe, måste jag hålla stämningen uppe. För han är ju tydligen emot sånt här med blogg, inte för att jag är så på jag heller men de är mysigt!
Till de viktiga, linn är en toffel och strävar inte efter att "våga vägra sluta lyssna på acke packe" dåligt av dig Linn.
Men jag tror vi tycker om dig ändå. Jag har en mycket intressant dag framför mig nästa veckan, vet inte riktigt hur detta ska gå till, och kan inte avslöja detaljer men jag kan säga att de kommer bli intressant.
Imon ska Linn på nån teater med hennes såkallade pojkvän (acke packe som är hans namn som jag nämt tidigare i inlägget) för den lille fjanten fyller 18 år på söndag, får väl ta och ge honom ett litet grattis om jag kommer ihåg :)
(inis och linnéis)

Hoppas att Linn snart är back in bussines om man säger så.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0