Svart tunga eller lång näsa?

Gud vad jag ljuger och har mig.
Jag kollade inte på Bella & Tyra show, jag gick ut med Benjamin istället och vi hamnade långt borta på kyrkogården. Kom hem gjorde jag typ nyss men lite småångest för allt jag borde gjort. Jaja, vad gör man inte!

Vill äver passa på att säga att världens bästa Karin fyller år idag. Grattis vännen!

Ska slänga mig i säng nu, måste upp imorgon och duscha innan skolan. Det är bannemig första gången på gymnasiet jag duschar innan skolan. Jag kommer inte komma upp ur sängen. Fy.

Hörs imorgon i hope! PUSSIS

Kommentarer
Postat av: Här e jag!!

Du har ju en vän i mig som läser dig varje dag!!

Puss puss,// moster Nettan

2010-05-07 @ 09:51:05
Postat av: k

tack igen hjärtat!

2010-05-07 @ 15:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0