Redan halv nio?

Jesus, tiden går fort när man har roligt.

Nej, skämt å sido. Jag slutade halv fyra idag efter att ha dissekerat (ja, jag fick slå upp det) kräftor och även skapat vätgas med hjälp av lite magnesium, spännande? Nej, inte så värst faktiskt.

Efter det tog jag, Linnéa och Josse en fika och sedan slängde jag och Linnéa oss på tåget till Mölndal. Väl där kutade vi till Specsavers, hämtade mina linser, konverserade med Nettan, sprang tillbaka till tåget, hoppade av i Kållered, traskade till IKEA, letade ram till min en bild, sprang tillbaka till tåget, sprang till innerstan och sedan vidare till Coop, missade bussen hem, väntade en halvtimme, åkte hem.

Eh, ja, det var väl typ det. Vad fick jag uträttat då kan man undra? Inte så mycket känns det som. Nej men jag fick faktiskt lämnat in mina klockor som jag ska hämta imorgon och jag fick hämtat mina linsgrejer så att jag kan inviga mina linser imorgon.
Och vad fick jag inte uträttat? Jo, jag hittade ingen ram som passade till mitt foto och jag fick inte heller handlat något som jag kan laga mina armband med. Lite ovärt det där.

Nu är jag i alla fall helt slut i benen, ögonen, huvudet och ja, hela jag är helt slut helt enkelt. Därför ska jag nu plugga igenom mina franskaglosor en sista gång och sedan stänga ner, lägga mig i min säng och läsa ut min bok som är så spännande att jag typ dör.

Förresten, på tal om böcker. Finns det något bättre än att ligga på stranden och läsa en bra bok? Nej, precis. Tänkte väl det. En riktigt sidvändare som man inte kan släppa. Det är bannemig livet hörni.


Ja Linnéa, jag ska ringa dig när jag ser igen! Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0