Lite sådär småångest för ingenting alls

Idag har jag fått höra att jag är lik Annika Sörenstam, både till utseendet och rösten tydligen? Min gympalärare alltså.. Haha. Jag vet knappt hur hon ser ut?

Anyway, var med Eric da man en stund idag, vi var med Bennyboi och åt glass. Eller ja, Benjamin är för nyttig för att äta glass men jag och Eric tyckte änna det smakade bra, hehe. När vi var påväg till bussen ringde hans tuffa WoW-mate och sa att han skulle jobba, vilket han såklart hade noll koll på så det var bara att säga tack och hej och åka hem! Planering finns det något som heter?

Glömde förresten min kalender hemma idag, kände mig så himla naken. Jag har verkligen allt i den, fy.

På onsdag har jag kemiprov plus att labrapporten ska vara inlämnad, på måndag nästan vecka ska jag prata om min engelskanovell, franska kurs-prov är någon dag den veckan också plus att jag har en samhälls munta som mitt betyg i princip hänger på.. Veckan efter är det inlämning i svenskan och ännu en vecka senare ska jag ha läst ut min engelskabok, som förövrigt är jättetråkig, så att jag kan skriva något om den.
Och hör och häpna, mina kära biologi-lärare var så fruktansvärt snälla och omtänksamma att dom la ett stort biologiprov på onsdagen innan vi slutar skolan! WOHO, jag blir så himla taggad och pepp, har ju verkligen ingenting annat att göra, det är ju inga kurser alls som avslutas nu och ingenting som man ska kämpa för. TACK SÅ HIMLA MYCKET! LOVE YOU ALL

Nu ska jag lära mig kemin. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0