Lite disney gör susen.

Hur tusan säger man chokladmousse i plural?

Iallafall, jag är nu klar med mina chokladmousse i plural och har även tryckt i mig hela min godispåse... Funderar starkt på att ta en promenad för jag känner mig så otroligt fet. Enda problemet är att jag inte alls känner för det. Lägger mig nog i min säng och läser istället. Har lite plugg som behöver göras också.

Lite senare, efter jag käkat middag, så ska jag åka hem till mitt hjärta Elin som ringde och bjöd hem mig till henne! Vi ska plugga lite matematik och förhoppningsvis se på Pirates of the Caribbean och min älskling Johnny Depp.

Den här spellistan går förresten för fullt hos mig nu, hehe.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0