I'm kind of in a hurry...

Hej bloggen, har egentligen inte tid, men go for it.

Planen för idag var ju att stanna hemma och plugga röven av mig. Istället ringde mamma vid nio och väckte mig och sa att jag kunde komma och jobba med henne. Sagt och gjort, jag drog på mig lite kläder, gjorde några mackor och åkte med henne till Landa där vi hjälpte till att slakta kycklingar.

Mer om det senare, jag har helt enkelt inte tid nu. Måste försöka börja på samhällen i alla fall, sedan om en timme måste jag ner till bussen för att åka in på möte om Feriejobbet. Blir inget sleep over hos Eric, det är ett som är säkert i alla fall. Har på tok för många bollar i luften just nu.

Ge mig sommarlov, CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0