I Riga!

Vafan?
Mitt inlägg som jag publicerade innan jag åkte har inte ens kommit upp på bloggen!?

Jaja, nu är jag i alla fall i Lettland, Riga! Överallt där jag försöker logga in på facebook och msn så är sidan jätteskeptisk just för att jag befinner mig i Riga, haha. Den tror att jag blivit hackad eller något sånt..

Här kommer lite bilder, ni får se mer och redigerat när jag kommer hem.


Ja, jag är här med ett gäng pingviner.. Åtminstone beter dom sig som sådana!

Jag ser i alla fall inga turister.... (Emil hälsar att han tog kortet, det är dock ganska uppenbart eftersom han är den enda som inte är med på bild..)

Såhär ser de flesta husen i gamla stan ut, inte raka någonstans, kullersten är det överallt också. Såg några med inlines, haha, så himla roligt!

Old town, vi bor på motsatta sidan Daugava.

Jag hittade en skitsnygg klänning jag ville ha på mig på avslutningen och kanske även på grillfesten dagen innan, men så fanns den inte i min storlek, bara i vit men jag ville ha svart, så himla snopet. Vi ska i och för sig iväg och shoppa imorgon för det ska regna, så hoppas att den affären finns dit vi ska.

Kanske köper mig en timme internet imorgon också, beror på. Puss mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Moster

Hej därborta!!

Va härligt det ser ut!!

Må så gott!!!

KRAM

2010-05-31 @ 10:45:31
Postat av: MICHISEN MED NY DESIGN

åååååhhh. vill också iväg..



(observera mitt namn i kommentaren!!!! hihi.)

2010-05-31 @ 19:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0