Hollywood fruar och bearnaise

Förut tänkte jag nog skriva ett inlägg eller något, men det blev inte riktigt så. Jag gick och åt oxfilé med potatisklyftor och bearnaisesås (ja, jag slog upp det). Sedan var det kladdkaka med grädde och maränger till efterrätt, allt detta eftersom min bror fyller hela 14 år imorgon!

Imorgon är jag ledig, vet inte hur många gånger jag sagt det idag, men det känns fortfarande lika bra! Ledig, ledig, ledig. Smakar på ordet i min mun.
Eller ja, om jag ska vara helt ärlig är jag inte helt ledig, jag har egentligen gympa och svenska. Men eftersom jag inte är helt frisk än så ska jag inte vara med på gympan och svenska kan jag göra hemma.

Summa summarum: Jag sjukanmäler mig de två lektionerna jag har och stannar hemma!

Jag känner mig för en gångs skull kreativ. Vet inte vad jag hittar på imorgon men jag vet att jag ska fota. Fota något roligt som ska bli bra, om jag så ska dö på kuppen.
Ja, okej, jag är drastisk. Kryddar som Jonas säger, haha. Överdriver kallar jag det.

Nu ska jag se på Svenska Hollywood fruar! Tydligen sista avsnittet? Får nog se de jag missat på nätet sen, imorgon kanske.

CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0