Frusen och trött

Så, svenskan insickad och klar. Tror att det blev rätt så bra. Fick förresten MVG på min uppgift vi hade om boken vi läste. Gött är det! Jag fick MVG på min novell också och låg rätt bra till innan så man kan ju alltid hoppas? Ehe

Idag är det sol, men kallt som satan. Eller så är jag bara frusen och trött. Kände mig faktiskt lite hungrig nu också så får väl gå och käka. Skulle behöva gå på toa också men jag är så trött att jag inte förmår mig att resa mig från stolen.

Fick seriösaste psykbrytet i skolan idag också, varför funkar allas datorer utom min? Jag blir så trött.

Ciao

(Antal gånger ordet trött förekommer i detta inlägget: 7. Antal ord totalt i detta inlägget: 473. 4,8% av orden var ordet trött, ja, jag går natur, och ja, jag är trött. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0