Fem och en halv minut

Hej bloggen, klockan är 21.55 och jag kokar ägg.

Yep, jag kokar ägg för det ska jag ha med mig imorgon när jag ska vandra från Äskhultsby till Bräckan! Trevligt ska det blir minsann. Borde nog gå och ta fram vad jag ska ha på mig, men det löser vi imorgon.

Idag var jag som sagt och hjälpte till med kycklingslakten. Det var rätt spännande men samtidigt rätt äckligt. Dock var det häftigt hur kort tid det tog från det att kycklingen (faktiskt så var det tuppar, men man säger kyckling) levde till att den var paketerad och klar.



Innan paketering, det var här jag höll till och sysselsatte mig med att knyta ihop benen på dom, haha.

Var på möte om jobb på kommunen också. Jag ska jobba på Pepparotens dagis, 100 meter från Eric. Jag kommer nog inte alls bo hos honom de tre första veckorna på sommarlovet... Det blir skitbra i alla fall. Hon från Coop skulle ringt igår eller idag men hon har fortfarande inte hört av sig så vi får väl se hur det blir med det.

Imorgon ska jag till som sagt vandra med lite mates från klassen, plus Linnéa! Det blir great, fint väder ska det bli också. Så det så. Nu ska jag se till att få mina ägg klara och sedan ska jag hoppa till sängs.

Förresten, fick gjort en jävla massa Samhäll med lite hjälp av Runo, så det ska nog gå bra det ned.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0