Confused as hell?

I morse så gick jag upp och såg i princip ingenting. Gnuggade mig i ögonen och såg fortfarande inte. Testade att peta mig lite lätt i ögonen (som man nog egentligen inte ska göra, hehe) men det hände ingenting, jag såg fortfarande lika konstigt.

Efter ett tag tog jag upp min linsburk och visst, där låg inga linser. Jag hade alltså gått och lagt mig med dom i ögonen igår. Så förvirrad är jag.

Min bror lyssnar på Madonna, vad hände där liksom? Och imorgon åker vi away. Vet faktiskt inte om min mamma läser så jag har inte vågat skriva något här än. Inte heller om hennes present som är helt genial! Men, det blir väl spännande. Jag tar med min dator och hoppas på att det finns internet dit vi ska så ska ni få lite update därifrån. Kameran åker såklart med så räkna med bilder, om inte när vi är där så när vi kommer hem!

Tror faktiskt att jag ska stänga ner och slå en pling till min pojkvän nu, mina ögon trillar snart ihop.
Som sagt, om det inte finns något internet hörs vi på tisdagkväll eller onsdag för det är då vi kommer hem.
CIAO


bästa jag har

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0