Brandsläckarröd?

Heyy bloggen.
Sitter i skolan, är helt slut, mina ögon gör ont, mitt huvud värker, vill bara hem och dö lite.

Vet inte varför men jag brände mig som en jävla ko när jag solade igår också så mitt ansikte brinner. Känns som att jag har feber. Ont som satan gör det också. Inte nog med det ser jag ut som en korsning mellan en tomat och en tvättbjörn också, kul. Vet inte för hur många jag förklarat att jag solar för mina eksem idag. Gud, ta mig här i från, nu.

Ska försöka komma någon vart med svenskan nu, måste ta med mig samhäll och engelska hem också, KuL, jag älskar mitt liv at the moment. CIAO

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Och hörövnignen gick ju helt åt skogen! Den sista delen var ju den som var lättast och den fick man höra två gånger, helt onödigt? Hade hellre lyssnat på den första delen en gång till...

2010-05-04 @ 17:53:00
URL: http://jenniferellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0