Rått och kallt ute nu? Ja!!

Oja, fy vad kallt det blev när solen gått ner. Skyndar mig att skriva lite nu innan Hollywood fruar börjar klockan 21.00, ni ska väl se på det hoppas jag? Det är ju så galet roligt, särskilt dialekterna, haha. Jag dör på dom!

Veronica Maggio säger jag bara, galet bra.

Förresten, varför känns det alltid som att alla killar märker/vet/listar ut, på typ två sekunder, att man har mensvärk och mest bara vill försvinna, och sedan utnyttjar det till fullo genom att vara så jobbiga dom bara kan?

Ska försöka få ihop min vecka här nu tänkte jag, plugg och lite sånt ska hinnas med. Sedan ska jag ju träna också, nu när innebandyn (äntligen!!!) är slut. Jag ska till kuratorn imorgon också, är lite smånervös faktiskt. Jag menar, i torsdags (?) när jag bokade tiden så kände jag verkligen att jag behövde det men nu känns det inte så längre. Så är det alltid, det är nog därför jag aldrig tagit tag i det riktigt. Men, det blir väl bra. Jag lär ju inte dö direkt.

Ska ta med mig min filt, göra mig ett glas varm oboy nu och bänka mig framför TV:n, Hollywood, here I come!

PUSSIS SWEETHEARTS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0