628

Tjenare bloggen! Hur är läget?
Okej, det kanske inte kan vara på så många olika sätt när man är en blogg..

Hoppas verkligen att det blir lite bättre väder nästa (denna?) vecka(n) för man blir så seg och trött när det är grått och trist.
Jag vill kunna springa omkring i converse och solglasögon mest hela tiden med bara en tjocktröja utan att frysa.
Fast vem vill inte det? Jag vet inte hur många människor som säger att våren borde komma på riktigt, och det är nog så många att jag inte kan räkna som vill ha sommar, mig inkluderat.

Känns som att det är rätt lugnt i skolan denna veckan, skönt. Det är liksom inte kul när man har superångest över prov som man ändå inte pluggar till. Typiskt mig det där.

Jag vill ha nya kläder med, en helt ny garderob hade inte varit fel. Bort med allt gammalt helst.

Nu ska jag sova. Meningslöst inlägg? Ja, ciao




SNYGGAST

Kommentarer
Postat av: Josefin

herregud, jag döööööööör. får man vara sådär snygg och sexig???? gaaaaaah, jag. vill. ha. honom. nu.

2010-03-28 @ 22:36:44
URL: http://josefinatthedisco.blogg.se/
Postat av: k.

♥ SNYGGAST ♥ SNYGGAST ♥ SNYGGAST ♥

2010-03-29 @ 22:31:34
Postat av: ditt lilla hjärta<3

LIIIIn jag drägglar ihäl mig! Glömm inte vår dejt:D<3XD

2010-03-30 @ 09:01:31
URL: http://eelliii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0