620

Vädret idag är verkligen rått. Det är äckligt liksom. Kallt, ruskigt, grått, regnigt. Regnet är i och för sig bra, då försvinner snön. Men annars är det här nog det värsta vädret som finns. Man vill bara krypa ner i sängen och se på en bra film..

Idag har jag för övrigt varit ledig, eller, jag var på utvecklingssamtal i 10 minuter typ, men Linnéa som mamma, haha. Heeelt okej att slippa skolan alltså!

Det har även varit en sån där dag där jag är kissnödig hela tiden. Verkligen hela tiden, jag vet inte hur många gånger jag varit på toa? Jag gick på toa innan jag och Benjamin gick till bussen, och redan när vi var inne i Göteborg behövde jag gå på toa igen. Galet jobbigt, man kan liksom inte göra något alls utan att behöva kissa?
Inte okej..

Om det är någon som har en riktigt bra Spotify-lista får ni gärna slänga hit den, är rätt så trött på min musik för tillfället.

Nu ska jag dammsuga hela huset för min kära mor och sedan ska jag försöka hinna med att göra någon svenska också inför mitt boksamtal imorgon. PUSSIS


Fräcka eller vad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0