606

Okej, jag erkänner. Jag tog i lite i mitt desperata inlägg för en kvart sedan? Men jag är sjukt chokladsugen. Tänkte gå förbi Ica och köpa mig en choklad men då hade jag fått ta en senare buss och det orkade jag inte. Det var tight som det var redan innan, jag fick springa de sista metrarna, haha. Är det inte det det roligaste? Man känner sig så himla dum och vet att alla kollar på en när man springer till en fullsatt buss.

Personligen älskar jag skadeglädjen när folk springer och sedan missar bussen/tåget, haha. Det är dock inte lika kul när man gör det själv så jag ska nog börja tänka om lite....

Egentligen borde jag sitta och plugga massa biologi men jag är nöjd med mitt MVG på franskaprovet istället. Biologin får vänta.

PUSS


Sommar och glass nu tack?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0