604

Heeeiiii bloggeeennn!!! Det känns alltid så hiiimla bra att vara i skolan innan jag ens brukar sitta på bussen aazzzaaah!! MAn blir typ genomglad och kännerg sig skitaabraaaa!!!!!!!!!!

Ehm, not. Men jag sov hos Eric så det är smällar man får ta, hinner ju blogga i alla fall, haha.

I lördags var nog roligaste innebandymatchen ever. Min mamma var med och spelade!! Vi hade två avbytare så Pelle undrade lite sådär skämtsamt om hon och Ulrika kunde vara med och innan jag visste ordet av det så sprang dom omkring på plan som två yra höns.
Dom spelade mest för att Filippa och Eve skulle få vila lite, men ändå, galet roligt, haha. Vi låg i alla fall under med 3-0 och hämtade upp till 3-4. Sedan tryckte dom tyvärr in ett mål när det var 20 sek kvar så det blev lika. Men nu i efterhand är det ändå okej, haha. Jag menar, vad hade vi för lag egentligen? Fruktansvärt roligt.

Sedan ringde Pelle in mig till 95orna igår också så att jag spelade med dom, 4-0 mot Capricorn, gött tjejooor!! Sedan hem, käka. Åt så mycket att jag mådde illa i flera timmar. Sedan ner till Linnéa och hjälpa henne med matten.
Jordanien eller jordradien, eller vad säger du Linnéa? Så himla söt den tjejen alltså. Sedan ringde mongo-vic så jag hade följe med henne hem. En liten omväg dock men jag överlevde. Sedan slängde jag mig på bussen till Eric och lärde mig spela WoW. Jag kommer bli en utmärkt nörd en dag!

Nu är det alltså måndag igen, jag har ont i hela kroppen, känner precis vart mina ledband slutar och börjar för dom värker som as. Träning ikväll, biologiprov på onsdag, svenska-tal imorgon (ska nog sätta mig och skriva vad jag ska säga nu...) och sedan ska jag SOVA till helgen.

Okej, jag ljög nog där också, antagligen kommer jag inte sova till helgen, men who cares?

CIAO M8S


Favorit i repris, du är bäst älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0