601

Idag mina vänner, idag, dagen med stort D.

NV-FEST DAGEN!!


Är astaggad, det kommer bli grymt.

Dock så var jag på min håltimma med Elin på Kungsmässan och inhandlade mig ett rött läppstift tills ikväll. Enda problemet var att när jag öppnade det på vägen hem var det inte rött utan rosa. Tack till hon i affären som gav mig ett "rött" läppstift!
Då är bara frågan om jag ska ta ännu en buss tidigare in och byta det med en gång, eller om jag ska ta det på måndag?
Om jag åker in nu, och dom inte ens har något så har jag ju åkt in helt i onödan, right? Då är det ju bättre att ta det på måndag, för Elin hade ändå ett rött som jag kunde låna. Men ändå, det stör mig så hååårt?
We'll see.

Ska snart käka mat och sedan ska jag hoppa in i duschen, raka benen och duscha lääääänge.
Ses i dimman, som Egoina hade sagt!

PUSSIS
(Slänger kanske in en bild på mig i det här inlägget senare, vi får se. Linnéa har min kamera så det får bli en taskig cam-bild isåfall! Puss)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0