Vacker fotboll

Det slog mig nu att jag var otroligt insatt i förra fotbolls-vm, alltså det som gick 2006. Det slog mig även att jag minns att jag satt och kollade många av matcherna med pappa. Det i sin tur ledde till att jag kom på att det faktiskt är hela 4 år sedan han blev sjuk nu. På skolavslutningen tror jag att det var vi fick reda på det. Herre Gud, 4 år. Det är så himla länge.

Snart ska jag i alla fall återgå till Tysklands vackra fotboll. Inte för att jag tycker om Tyskland någonstans egentligen, men av någon konstig anledning fick jag för mig att dom kommer, om inte vinna så i alla fall gå riktigt långt i detta VM. Kom ihåg att jag sagt det nu va!

Kommentarer
Postat av: Josefin

det är inte tysklands vm, även om dom var grymma igår.

Jag tror på england (hehe, gör det till varenda år typ...) och på spanien.

2010-06-14 @ 22:29:02
URL: http://josefinatthedisco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0