it's getting late but i don't mind

Hej bloggen!
Här sitter jag och njuter av sommaren tillsammans med slutet av den typ oändligt långa låten Jesus of Suburbia och mina nyrakade, jättelena ben! Ska strax måla om mina nyklippta och filade naglar också. Min mamma sa att dom växer fortare nu när det är varmt och man badar, stämmer det någon?
Anyway, är som sagt inne på sista arbetsveckan, och det känns för jävla gött rent ut sagt. Imorgon ska jag och Linnéa spela tennis, får väl se hur det går, haha! Ska snart gå till min granne och ordna det.

Förresten så badade jag idag!! Premiär, det var inte så kallt som jag trodde. Men kallt var det, bannemig. Och jag har nog blivit en tant, för doppa håret är inget för mig längre... Det är tant-varning så det skriker om det.


Tur att det inte ser ut som att jag snusar i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0