Typisk mig, jag vet.

Jag är en sån där typisk försiktighetsmänniska.

Nu till exempel, skulle jag klippa av ett par byxor till shorts. Då tar jag på mig dom, målar med en bläckpenna så att jag vet vart jag ska klippa av dom. Då målar jag alltid några centimeter för långt ner så att det absolut inte blir för kort. Sedan när jag väl klipper så klipper jag med ytterligare några centimeters marginal.

Slutresultatet:
Byxorna blir helt enkelt alldeles för långa så jag måste klippa flera gånger..

Förresten, kolla mitt underbara ögonmått. Det kanske blir det nya modet i och för sig.. Olika långa byxben på shortsen?


Kollar det här med, självutlösaren ville inte riktigt fungera, såhär blev det:

För jag vill nog ha en stor etta över hela min bild...

Kommentarer
Postat av: linnea

dock är dem ju as skeva hahah <3

2010-06-22 @ 18:51:10
URL: http://annalinneaperkman.blogg.se/
Postat av: julia

hahaha, linn då!

ska vi gå ut och gå imorgon? eller torsdag?

pussis

2010-06-22 @ 21:01:04
URL: http://juliajosefinkraaij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0