Lite vardagsspänning

Efter cirkus tusen år har jag nu duschat, kammat ut mitt hår som jag in la något balsam i (Varför, åh, varför gjorde jag inte det?), filat mina fötter och klippt tånaglarna. Jag är så himla effektiv, eller inte..

Det jag egentligen skulle säga var att när jag skulle reda ut mitt hår som var som ett äkta jävla fågelbo, så gick jag ut och ställde mig så att jag skulle slippa dammsuga hela mitt rum på hår sedan. Använde Simons fönster som spegel, så himla smart är jag.
Då, i alla fall, hörde jag min granne som är 13 år eller något, men också en lite mörkare röst sådär. Nyfiken som jag är stod jag där och funderade på vem det kunde vara och kom ganska snabbt fram till att det borde vara Sofias (frun i huset) ganska många år yngre lillebror.

Jag kikade på honom genom fönstret lite sådär (Läs: Sprang fort upp till övervåningen och glodde ut genom fönstret på honom) och han var faktiskt rätt snygg, vältränad och brun som attans, hehehe. Dock såg han ut att vara typ yngre än mig, vilket inte är ett plus eftersom jag ska ha en snygging med bil som min nästa pojkvän..
Lite spännande var det i alla fall, ehe.


Kommer dock aldrig överge min man ♥

Kommentarer
Postat av: Carrooo

hehe verkar som du hittat en snygg grannpojke du kan smaska lite på så jaaa, jag har min no leg no arm kille för mig själv, skönt det :)))))

2010-06-16 @ 00:55:33
URL: http://cbjerlemo.blogg.se/
Postat av: Jennifer

2010-06-16 @ 08:30:08
URL: http://jenniferellinor.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Hm, jag glömde visst skriva något i min tidigare kommentar...

Iaf, varför försöker alla intala mig att jag är lyckligt lottad med små bröst för att jag kan ha EN bikini? :P

2010-06-16 @ 08:31:33
URL: http://jenniferellinor.blogg.se/
Postat av: k

öh, he's mine!

ingen vet, men vi är förlovade

2010-06-16 @ 18:40:40
Postat av: Nettan

He he, o jag ska ha en snygging med pengar!!

Vi söker vidare Linn!!!



KRAM

2010-06-17 @ 09:47:50
Postat av: Josefin

sv: men om vm fortsätter på detta mållösa sätt kand et lätt bli tråk i finalen.

Fast jag börjar tro att du har rätt, att tyskland vinner. i vart fall efter spanien igår...

2010-06-17 @ 12:16:05
URL: http://josefinatthedisco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0