Jag vill också ta studenten!!!!!!!!!!!!11111ettettett

Hej bloggen!
Förlåt att jag försummat dig, men min lediga dag spenderade jag på ett dagis, på Stinas och alla andras student och hemma hos Maria!
Jag och Josse serverade på hennes studentmottagning och fan va vi är bra. Pengar, rätt ner i fickan. Dom gick dock rätt fort vidare till min kära mor men det känns bra för nu har jag betalt av allt jag var skyldig henne för allt vad klänningar och jeansjackor heter.

HUR MYCKET VILL MAN INTE TA STUDENTEN DÅ? :(:(:(:(:(:( (Avreaktion, check)

Nu ska jag stänga av datorn, gå och lägga mig i min säng och vila mina trötta ben som sprungit omkring för mycket och kanske läsa en bok. Imorgon ska jag schteka på min altan och sedan väntar Hard Rock café och Green Day på mig. (Okej, om jag ska vara ärlig så är det nog snarare tvärt om, jag väntar på Hard Rock och Green Day..)

På söndag har jag och Linnéa planerat att fotografera, och jag har bra idéer, woho!

Som sagt, jag har ett liv, stressigt, men ett liv. Vill ni veta något mer om det kan ni väl slänga in en kommentar. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0