Vill inte mer

Nej, nu vill jag inte mer. Ångest. Ska förlora mig i en bok igen. Böcker räddar mig, och Kent. Älskar fan Kent. Läste en hel bok igår igen.

Vädret är skit hela veckan, bli asfint till helgen när jag ska jobba. Jag vill inte ens jobba. Jag har aldrig velat jobba. "Ta hand om ditt jobb nu Linn!" Hallå? Var det någon som frågade mig om jag ville ha ett jobb? Klart som fan att det är skitbra, men just nu vill jag verkligen inte. Tänk så bara bryter jag ihop där i kassan? Börjar gråta inför en kund? Hur kul hade det varit? Nej, precis. Men det är så jag känner. Det brister när som helst. Jag går på nålar. Magen gör uppror.

Missar VM-finalen gör jag säkert också. Jävla skit.

Jag stal något du ändå ville ge mig,
försökte älska det jag tog.
Men ärligheten, respekten, kärleken bara dog.
Och jag stal något du var beredd att ge mig.
Du förlät mig
jag kunde inte se dig
i ögonen, förlåt älskling
jag gör det snart igen.

Kommentarer
Postat av: julia

sv; så är det ja!:))

2010-07-08 @ 17:44:09
URL: http://juliajosefinkraaij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0