Typiskt mig, oja

Bröt ihop lite förut, sen tog jag mitt pick och pack och gick ner till stranden. Där låg jag på en klippa, all alone och sjöng högt för mig själv samtidigt som jag inte ens orkade ta på mig min bikiniöverdel så jag solade topless.

- Jaha, vad var det med det då? tänker ni. Hon var ju all alone?
Jo, jag var all alone, för sedan kom det en hel familj och två killar/män i typ 20 + åldern, och där låg jag och sjöng och solade topless.... Så himla typsikt mig.



Här är min kompis som hängde med mig ett bra tag. En gång blev han riktigt närgången, men annars höll han sig på avstånd. Hans fjädrar verkade ha sett lite bättre dagar så jag tyckte nästan lite synd om honom...

Om ni undrar, så har jag namnsdag idag, så grattis till mig och alla andra som blivit döpta (eller inte) till Emma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0