Last days

Jag njuter verkligen av de sista dagarna på jobbet nu. Leker för fullt, bjuder som en galning, kör jage, läser böcker, springer runt lite mer, driver, kramas osv. Använder mina sista krafter, om man säger så, haha!

Sitter förövrigt här i köket på Runos lilla minidator som han skaffat hit av någon outgrundlig anledning.. Ett mobilt bredband har vi till den också så det kommer jag nog inte låna lite då och då, hehe. Grymt ju!

Annars tänkte jag gå ut och lägga mig i solen en stund efter jag och mamma har ätit pannkakor. Baka kakor till alla ska jag göra sedan också, fast det får nog bli senare.

Det var nog alles för tillfället! Ciao

Kommentarer
Postat av: Marie

snygg bakgrundsbild.

2010-07-01 @ 16:33:11
URL: http://marrwie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0